loading...
عشق وجدایی
neman بازدید : 107 نظرات (0)

 

حضرت مولي الموحدين اميرالمومنين علي عليه السلام ميفرمايند :

 

اختيار كردم از كتب اسماني " 12 " ايه را و روزي  سه بار بدانها نگاه  ميكردم :

 

 

1- اي فرزند ادم ، تا سلطنت من باقي است از هيچ صاحب قدرتي نترس كه سلطنت من هميشگي است .

2- تا خزانه من پر است در غم روزي مباش وبدانكه گنجينه من هرگز خالي نمي شود .

3- قسم به حق من بر تو كه من دوست توام  تو نيز دوست من باش .

4- همه چيز را براي تو و تو را براي عبادت  آفريدم .

5- تو را از خاك آفريدم خسته نشدم ، چگونه روزي رساندن به تو مرا خسته مي كند .

6- به كسي جز من دل  مبند زيرا من به تو نزديك بوده و خواسته هاي تو را بر مي اورم .

7- براي خاطر خود به من خشم مي گيري  آيا شود به خاطر من بر نفست خشمگين شوي .

8- آن كه تو را مي خواهد به خاطر خودش مي خواهد ، من تو را براي خودت مي خواهم  .

9 - براي من است بر تو واجباتي وبراي توست بر من معايشي ، تو تخلف مي كني ولي در كار من تخلف راه ندارد .

10- من كه امروز عبادت فردا را از تو نمي خواهم تو نيز روزي فردا را از من مخواه .

11- تا آن چه نصيب تواست راضي باشي  آسوده پسند خواهي بود ، اگر غير اين باشد دنيا را بر تو چيره خواهم كرد تا چون درندگان بيابان راه روي ، به نصيب ميرسي اما خود را بي اجر كرده اي .

12- هم چنان كه در حضور شهرياران مي ايستي ، در عبادت  من بايست  اگر تو مرا نمي بيني  من تو را مي بينم  .

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت دوستان و بازدید کنندگان گرامی امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گرفته باشه . من نعمان هستم واز حضور شما در وبلاگم صمیمانه تشکر می کنم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 37,063
  • کدهای اختصاصی